• Witaj nieznajomy! Logowanie Rejestracja
    Zaloguj się
    Login:
    Hasło:
    Nie pamiętam hasła
     
    × Obserwowane
    • Brak :(
    Avatar użytkownika

Serpens > Organizacja > Aktywność > Zgłoszenia > Magiczne trofea
Strony (7): 1 2 3 … 7 Dalej
 
Odpowiedz
Odpowiedz
#1
Serpens
Konta Specjalne
Magia to potęga
Wiek
999
Zawód
twórca
Genetyka
Czystość krwi
czarodziej
mugol
Sakiewka
Stan cywilny
bezdenna
wdowiec
Uroki
Czarna Magia
0
0
OPCM
Transmutacja
0
0
Magia Lecznicza
Eliksiry
0
0
Siła
Wyt.
Szybkość
0
0
0
Brak karty postaci
04-28-2025, 19:37

Magiczne trofea

Cokolwiek potrafisz lub myślisz, że potrafisz – zacznij to robić. 
W śmiałości tkwi geniusz, potęga i magia.
J. W. Goethe

W miarę uczestnictwa postaci w forumowej fabule będzie ona przeżywała kolejne przygody i gromadziła niesamowite doświadczenia. Dzięki temu otrzyma możliwość uzyskania specjalnego trofeum - nagrody w formie wyjątkowej odznaki w swoim profilu oraz punktów XP. Zdobycie poszczególnego trofeum wiązać się może z rozegraniem wątku lub wątków z udziałem lub bez udziału Mistrza Gry - w zależności od specyfiki danego trofeum.

Poniżej prezentujemy listę możliwych do uzyskania trofeów wraz z opisem, za co mogą być one przyznawane postaci.
Aby otrzymać osiągnięcie, należy zgłosić się w niniejszym temacie i przedstawić uzasadnienie.

Formularz zgłoszeniowy

Kod:
[b]Imię i nazwisko:[/b]
[b]Nazwa trofeum:[/b]
[b]Punkty: [/b]
[b]Uzasadnienie:[/b]

nazwa osiągnięcia
wymagania
punkty
Pierwszy dzień w Hogwarcie
Napisz swojego pierwszego fabularnego posta.
20
Tradycjonalista
Napisz 4 wątki, w których celebrujesz 4 różne święta magiczne w zgodzie z czarodziejskim obyczajem.
20
Lokalny przewodnik
Napisz 10 wątków w 10 różnych lokacjach w obrębie jednego subforum (nie uwzględnia się subforum z domostwem).
20
Szklaneczka Ognistej
Napisz 5 wątków, w których kosztujesz 5 różnych rodzajów alkoholi.
20
Sok dyniowy
Napisz 5 wątków, w których skutecznie odmawiasz spożywania alkoholu.
20
Szczenięce lata
Jako dorosły czarodziej spotkaj pierwszy raz po latach dawnego kolegę ze szkolnej ławki i wspomnij z nim szkolne czasy (wątek).
20
Parzyciel kawy
Rozpocznij staż lub swoją pierwszą pracę w Ministerstwie Magii i rozegraj co najmniej dwa wątki, w których będziesz ją wykonywał.
20
Lepiej późno niż wcale
Nie posiadaj licencji na teleportację i zgłoś się do Departamentu Transportu Magicznego w celu jej uzyskania (list + wątek).
20
Halo, komornik!
Posiadaj zadłużenie (ujemny stan konta) w swojej skrytce bankowej.
20
Pan tu nie stał
Rozegraj wątek, w którym zgłaszasz się do Ministerstwa Magii w celu załatwienia sprawy (nie liczy się wątek zgłoszony do osiągnięcia Lepiej późno niż wcale).
20
Wierny
Zagraj 10 wątków z postacią, z którą pozostajesz w romantycznej relacji.
20
Jest Leviosa, nie Leviosaaa
Z sukcesem rzuć swoje pierwsze zaklęcie na forum zgodnie z mechaniką.
20
Kupiec z Pokątnej
Napisz 10 wątków w różnych placówkach handlowo-usługowych, dokonując lub planując zakupy.
20
Gorąca rubryka
Napisz list do wszystkich czarodziejskich gazet, komentując ostatnie wydania.
20
Pamiętnik
Napisz 5 różnych retrospekcji z pięciu następujących po sobie lat.
20
Salonowy piesek
Nie będąc członkiem elity angielskiej, bądź ugoszczony w 5 wątkach przez 5 różnych przedstawicieli elit (postacie o statusie błękitnej krwi).
20
Dopalacze
W 5 różnych wątkach spróbuj 5 różnych używek opisanych w temacie fabularnym, o ile jest to zgodne z kreacją twojej postaci.
20
Znany bywalec
Rozegraj wątek w każdej z najważniejszych instytucji w świecie magii (Ministerstwo Magii, Szpital św. Munga, Bank Gringotta, Hogwart).
20
Tanio skóry nie sprzedam
Znokautuj przeciwnika w walce na pięści.
20
Służbista
Rozegraj 2 wątki związane z działalnością frakcji (Akolici, Śmierciożercy lub Zwolennicy Dumbledore'a) z co najmniej dwoma towarzyszami z tego samego ugrupowania.
20
Ludzie listy piszą
Napisz 30 listów.
20
Głęboko ubolewam
Zachoruj na magiczną chorobę; odegraj jeden wątek z rekonwalescencją i drugi z wizytą u uzdrowiciela.
20
Weź moje złoto
Dokonaj z powodzeniem pierwszych zakupów w sklepiku Mistrza Gry.
20
Pudelek
Pojaw się (wymieniony z imienia i nazwiska) w przynajmniej w jednej gazecie.
20
Ulubiona receptura
Z powodzeniem uwarz 5 razy ten sam eliksir.
20
365 dni
Napisz 365 postów.
50
Członek Klubu Ślimaka
W trakcie fabuły zadeklaruj przynależność do jednej z trzech frakcji (pełen wątek).
50
Expelliarmus
Po raz pierwszy weź udział (i przeżyj) w pojedynku przeciwko postaci innego gracza z udziałem Mistrza Gry.
50
Bezdusznik
Zdobądź od innej postaci istotne informacje fabularne przy pomocy nielegalnych metod (przesłuchanie, Veritaserum, legilimencja itp.).
50
Pękająca sakiewka
Polepsz swoją sytuację życiową i osiągnij wyższy poziom stanu majątkowego.
50
Wyraźna pieczęć
Z sukcesem zawiąż trzy różne rodzaje magicznych umów (pieczęci).
50
Mój przyjacielu
Zaproponuj pomysł, który zostanie zaakceptowany przez administrację, a potem wdrożony na forum.
50
Dyplomata
Przeprowadź 4 wątki z magicznymi postaciami z różnych grup społecznych (Zwolennicy Dumbledore'a Akolici, Śmierciożercy, Czarodzieje niezdeklarowani politycznie).
50
Rodzinne więzi
Rozegraj 10 wątków z bliskim członkiem swojej rodziny.
50
Zmywak
Użyj magii w 10 różnych wątkach podczas wykonywania codziennych obowiązków domowych (np. sprzątanie, przygotowywanie posiłków).
50
Zaklinacz stworzeń
Na swojej fabularnej ścieżce spotkaj 7 różnych gatunków magicznych stworzeń i nawiąż z nimi relację (różne wątki).
50
Znachor
Wylecz 3 różne postacie z obrażeń uzyskanych w czasie trwania wątku z udziałem Mistrza Gry.
50
Zielone światło
Bądź świadkiem użycia przez postać gracza zaklęcia Avada Kedavra na fabule przeciwko postaci innego gracza.
50
Puszka Pandory
Za pomocą mechaniki nałóż klątwę na przedmiot i przekaż go innej nieświadomej postaci.
50
Lotnik
Zagraj 7 wątków, w których przez większość czasu latasz na miotle.
50
Trzecie oko
Doświadcz 3 wizji dotyczących wielkich wydarzeń fabularnych, zanim te faktycznie będą miały miejsce.
50
Medium
Bądź ekspertem od nawiązywania kontaktu ze światem duchów i nawiąż 3 razy kontakt ze zmarłym.
50
Dodaj do znajomych
Napisz 20 wątków z 20 różnymi postaciami.
50
Na Przekątną!
W 5 różnych wątkach podróżuj za pomocą sieci Fiuu.
50
Parszywek
W 10 wątkach skorzystaj z powodzeniem ze zdolności animagii.
50
50 twarzy
W 10 wątkach skorzystaj z powodzeniem z genetyki metamorfomagii.
50
Mała syrenka
Zgodnie z mechaniką, z powodzeniem oczaruj urokiem wili 10 postaci w 10 różnych wątkach.
50
Złap mnie, jeśli potrafisz
W 10 różnych wątkach skorzystaj ze zdolności teleportacji łącznej.
50
Kontroler
W 7 wątkach, zgodnie z mechaniką oklumencji, z powodzeniem powstrzymaj atak legilimenty lub zredukuj działanie uroku wili.
50
Władca umysłu
W 7 wątkach, zgodnie z mechaniką legilimencji, z powodzeniem spenetruj umysł drugiego gracza.
50
Mentor
Bądź profesjonalistą w dziedzinie i prowadź naukowo młodego adepta w przynajmniej 3 wątkach.
50
Mistrz destylacji
Z powodzeniem przygotuj 10 różnych eliksirów.
50
Lumos!
Podczas wątku z udziałem Mistrza Gry, wykorzystując swoją wiedzę z dziedziny zielarstwa, rozpraw się z niebezpieczną rośliną.
50
Siad
Podczas wątku z udziałem Mistrza Gry, wykorzystując swoją wiedzę o magicznych stworzeniach, okiełznaj niebezpieczne zwierzę.
50
Woda święcona
Z powodzeniem złam 5 klątw.
50
Mroczny dowcipniś
Z powodzeniem nałóż 5 klątw.
50
Gall Anonim
Przygotuj opis twojej rodziny, który zostanie zaakceptowany przez Mistrza Gry.
50
Nieśmiertelnik
Bądź aktywny fabularnie przez rok (kalendarzowy).
100
Szlachetny rycerz
Uratuj lub obroń inną postać przed utratą zdrowia lub śmiercią, ryzykując przy tym własnym życiem.
100
Niuchacz na giełdzie
3 razy zainwestuj na Czarodziejskiej Giełdzie i 3 razy osiągnij zysk (łączny zysk z inwestycji musi przekraczać 100 G).
100
Pocałunek dementora
Dokonaj zbrodni, za którą zostaniesz osadzony w magicznym więzieniu.
100
Obliviate
Strać ukochaną osobę i napisz wątek, w którym odwiedzasz jej grób.
100
Serce z kamienia
Będąc członkiem jednej frakcji, dokonaj zdrady i zadeklaruj przynależność innej.
100
Farciarz
Weź aktywny udział w pojedynku przy udziale Mistrza Gry i jako jedyna postać przetrwaj go bez utraty punktów zdrowia (przynajmniej trzy postacie w wątku).
100
Bal Maskowy
Podczas ważnego wydarzenia fabularnego z udziałem Mistrza Gry przyjmij fałszywą tożsamość i nie zostań zdemaskowany.
100
Performer
Zaprezentuj w miejscu publicznym swoje talenty artystyczne w wątku przy udziale 3 innych postaci graczy.
100
Pancernik
W trakcie pojedynku obroń się skutecznie przed 5 zaklęciami z rzędu.
100
Żywiołak
W trakcie pojedynku z udziałem Mistrza Gry użyj zaklęć powiązanych z każdym z czterech żywiołów (woda, ogień, ziemia, powietrze).
100
Inspirator
Jako członek jednej z frakcji zwerbuj z sukcesem 5 różnych postaci w 5 różnych wątkach do swojej organizacji.
100
Uwierz w ducha
W trakcie wątku z udziałem Mistrza Gry zostań opętany przez ducha.
100
Turysta
Odbądź (zgodnie z mechaniką forum) 3 magiczne podróże za pomocą świstoklika do innych krajów i rozegraj w każdym z nich pełen wątek.
100
Wielki umysł
Mechanicznie osiągnij poziom mistrzowski w wybranej dziedzinie wiedzy lub zaklęć.
100
Gaduła
Napisz 50 różnych wątków.
100
Patriota
Zagraj 10 wątków w 10 różnych hrabstwach.
100
Nimfadora
Pod wpływem traumatycznych wydarzeń doświadcz zmiany formy swojego zwierzęcego patronusa.
100
Bliznowaty
Podczas rozgrywki fabularnej z udziałem Mistrza Gry doznaj trwałego uszkodzenia ciała (np. długa blizna, proteza, utrata oka lub zęba).
100
Zdolny zbieracz
W specjalnych lokacjach lub podczas trwania specjalnych wydarzeń odnajdź 5 różnych składników alchemicznych.
100
Ruch oporu
Wystąp publicznie przed tłumem i przeciwstaw się obecnej władzy (pełny wątek).
100
Niesłusznie oskarżony
Znajdź się w tarapatach przez przypadek i udowodnij swoją niewinność. Wątek z udziałem Mistrza Gry.
150
Powrót zza grobu
Zostań fabularnie uznany za martwego, a potem powróć do fabuły.
150
Testament
Po fabularnej śmierci postaci innego gracza bądź uwzględniony w jego testamencie i otrzymaj spadek.
150
Działacz
Weź udział w 7 wydarzeniach fabularnych z udziałem Mistrza Gry.
150
Lucky Luke
Dwa razy wyrzuć krytyczny sukces (k100) podczas rzucania tego samego zaklęcia.
150
Gorzej być nie może
Dwa razy wyrzuć krytyczną porażkę (k1) podczas rzucania tego samego zaklęcia.
150
Baby blues
Urodź dziecko. Ciąża musi rozpocząć się i rozwiązać podczas trwania fabuły.
150
Cień
Zrealizuj 5 motywów jungowskich w dzienniku postaci.
50
Wgląd
Zrealizuj 20 motywów jungowskich w dzienniku postaci.
100
Jaźń
Zrealizuj 40 motywów jungowskich w dzienniku postaci.
150
    Odpowiedz
  • Odpowiedz na posta
Odpowiedz
Odpowiedz
#2
Mitch Macnair
Śmierciożercy
Wiek
27
Zawód
Architekt i budowniczy
Genetyka
Czystość krwi
czarodziej
czysta
Sakiewka
Stan cywilny
stabilna
zaręczony
Uroki
Czarna Magia
15
0
OPCM
Transmutacja
0
20
Magia Lecznicza
Eliksiry
0
0
Siła
Wyt.
Szybkość
15
8
10
Brak karty postaci
08-03-2025, 16:48
Imię i nazwisko: Mitch Macnair
Nazwa trofeum: Pierwszy dzień w Hogwarcie
Punkty: 20
Uzasadnienie: Zapraszam

+ Igor Karkaroff
    Odpowiedz
  • Odpowiedz na posta
Odpowiedz
Odpowiedz
#3
Xavier Burke
Śmierciożercy
Wiek
31
Zawód
Badacz artefaktów, handlarz informacjami
Genetyka
Czystość krwi
czarodziej
błękitna
Sakiewka
Stan cywilny
bezdenna
żonaty
Uroki
Czarna Magia
0
20
OPCM
Transmutacja
11
0
Magia Lecznicza
Eliksiry
0
0
Siła
Wyt.
Szybkość
15
10
5
Brak karty postaci
08-03-2025, 19:07
Imię i nazwisko: Xavier Burke
Nazwa trofeum: Pierwszy dzień w Hogwarcie
Punkty: 20
Uzasadnienie: Tutaj

+ Igor Karkaroff
    Odpowiedz
  • Odpowiedz na posta
Odpowiedz
Odpowiedz
#4
Vivienne Burke
Czarodzieje
Wiek
23
Zawód
Badaczka historii run
Genetyka
Czystość krwi
czarownica
błękitna
Sakiewka
Stan cywilny
bezdenna
zamężna
Uroki
Czarna Magia
10
0
OPCM
Transmutacja
10
0
Magia Lecznicza
Eliksiry
0
0
Siła
Wyt.
Szybkość
7
12
15
Brak karty postaci
08-03-2025, 20:34
Imię i nazwisko: Vivienne Burke
Nazwa trofeum: Pierwszy dzień w Hogwarcie
Punkty: 20
Uzasadnienie: klik

+ Igor Karkaroff
    Odpowiedz
  • Odpowiedz na posta
Odpowiedz
Odpowiedz
#5
Kenneth Fernsby
Czarodzieje
Wiek
31
Zawód
Kapitan "Złotej Łani", przemytnik
Genetyka
Czystość krwi
czarodziej
czysta
Sakiewka
Stan cywilny
stabilna
kawaler
Uroki
Czarna Magia
12
0
OPCM
Transmutacja
15
0
Magia Lecznicza
Eliksiry
0
0
Siła
Wyt.
Szybkość
11
11
12
Brak karty postaci
08-05-2025, 10:15
Imię i nazwisko: Kenneth Fernsby
Nazwa trofeum:Pierwszy dzień w Hogwarcie
Punkty: 20
Uzasadnienie: Klik

+ Igor Karkaroff
    Odpowiedz
  • Odpowiedz na posta
Odpowiedz
Odpowiedz
#6
Igor Karkaroff
Śmierciożercy
his eyes are like angels
but his heart is cold
Wiek
24
Zawód
przedsiębiorca, zaklinacz
Genetyka
Czystość krwi
czarodziej
czysta
Sakiewka
Stan cywilny
stabilna
kawaler
Uroki
Czarna Magia
0
25
OPCM
Transmutacja
14
0
Magia Lecznicza
Eliksiry
0
0
Siła
Wyt.
Szybkość
14
15
4
Brak karty postaci
08-05-2025, 12:20
Imię i nazwisko: Igor Karkaroff
Nazwa trofeum: Pierwszy dzień w Hogwarcie
Punkty: 20
Uzasadnienie: klik

Imię i nazwisko: Igor Karkaroff
Nazwa trofeum: Gall Anonim
Punkty: 50
Uzasadnienie: klik

+ Drew Macnair
    Odpowiedz
  • Odpowiedz na posta
Odpowiedz
Odpowiedz
#7
Michael Scaletta
Czarodzieje
wolność — kocham i rozumiem
wolności oddać nie umiem
Wiek
26
Zawód
kradnie, co popadnie
Genetyka
Czystość krwi
czarodziej
półkrwi
Sakiewka
Stan cywilny
zakurzona
kawaler
Uroki
Czarna Magia
8
0
OPCM
Transmutacja
11
15
Magia Lecznicza
Eliksiry
0
0
Siła
Wyt.
Szybkość
10
7
10
Brak karty postaci
08-05-2025, 13:02
Imię i nazwisko: Michael Scaletta
Nazwa trofeum: Pierwszy dzień w Hogwarcie
Punkty: 20
Uzasadnienie: klik

+ Violet Macnair
    Odpowiedz
  • Odpowiedz na posta
Odpowiedz
Odpowiedz
#8
Violet Macnair
Czarodzieje
Feelings are just visitors. Let them come and go.
Wiek
21
Zawód
wróżbitka
Genetyka
Czystość krwi
jasnowidz
czysta
Sakiewka
Stan cywilny
stabilna
panna
Uroki
Czarna Magia
0
5
OPCM
Transmutacja
0
10
Magia Lecznicza
Eliksiry
0
19
Siła
Wyt.
Szybkość
5
5
10
Brak karty postaci
08-05-2025, 18:55
Imię i nazwisko: Violet Macnair
Nazwa trofeum: Pierwszy dzień w Hogwarcie
Punkty: 20
Uzasadnienie: klik

+ Igor Karkaroff
    Odpowiedz
  • Odpowiedz na posta
Odpowiedz
Odpowiedz
#9
Loretta Krueger
Czarodzieje
I am mine before I am ever anyone else's.
Wiek
20
Zawód
alchemiczka, pracuje w aptece ojca
Genetyka
Czystość krwi
czarodziej
półkrwi
Sakiewka
Stan cywilny
stabilna
panna
Uroki
Czarna Magia
5
0
OPCM
Transmutacja
5
0
Magia Lecznicza
Eliksiry
0
20
Siła
Wyt.
Szybkość
7
11
13
Brak karty postaci
08-05-2025, 20:26
Imię i nazwisko: Loretta Krueger
Nazwa trofeum: Pierwszy dzień w Hogwarcie
Punkty: 20
Uzasadnienie: klik

+ Violet Macnair
    Odpowiedz
  • Odpowiedz na posta
Odpowiedz
Odpowiedz
#10
Clarence Sullivan
Czarodzieje
looking for the light
that's nowherе to be found
Wiek
32
Zawód
pisarz, twórca koszmarów
Genetyka
Czystość krwi
jasnowidz
czysta
Sakiewka
Stan cywilny
stabilna
kawaler
Uroki
Czarna Magia
20
0
OPCM
Transmutacja
5
15
Magia Lecznicza
Eliksiry
0
0
Siła
Wyt.
Szybkość
5
9
7
Brak karty postaci
08-05-2025, 22:40
Imię i nazwisko: Clarence Sullivan
Nazwa trofeum: Pierwszy dzień w Hogwarcie
Punkty: 20
Uzasadnienie: proszę

+ Violet Macnair
We could fly if you let me in
Feel the weight lifting from our limbs
    Odpowiedz
  • Odpowiedz na posta
Starszy wątek | Nowszy wątek
Strony (7): 1 2 3 … 7 Dalej
 


Skocz do:

Aktualny czas: 11-17-2025, 10:21 Polskie tłumaczenie © 2007-2025 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2025 MyBB Group.