• Witaj nieznajomy! Logowanie Rejestracja
    Zaloguj się
    Login:
    Hasło:
    Nie pamiętam hasła
     
    × Obserwowane
    • Brak :(
    Avatar użytkownika

Serpens > Rozgrywka > Mechanika forum > Podstawy mechaniki > Sklep Mistrza Gry
Wątek zamknięty 
Odpowiedz
Odpowiedz
#1
Serpens
Konta Specjalne
Magia to potęga
Wiek
999
Zawód
twórca
Genetyka
Czystość krwi
czarodziej
mugol
Sakiewka
Stan cywilny
bezdenna
wdowiec
Uroki
Czarna Magia
0
0
OPCM
Transmutacja
0
0
Magia Lecznicza
Eliksiry
0
0
Siła
Wyt.
Szybkość
0
0
0
Brak karty postaci
07-06-2025, 19:24

Sklepik Mistrza Gry

Sklepik Mistrza Gry funkcjonuje na forum w sposób automatyczny – gracz dokonuje w nim zakupu przedmiotów za określoną sumę galeonów bez ingerencji moderatora. Potrzebę przekazania przedmiotu innemu graczowi lub zużycia go musi jednak zasygnalizować w temacie ze zgłoszeniami organizacyjnymi.

Przedmioty i usługi o cenie nieokreślonej nie znajdują się w Sklepiku Mistrza Gry, ale ich wykaz można znaleźć w poniższej tabeli. Chęć ich zakupu należy zgłosić w temacie ze zgłoszeniami fabularnymi.

W kategorii Inne znajdują się również elementy, których zakup wymaga wykorzystania posiadanych przez postać punktów XP. Chęć ich zakupu, wraz z uzasadnieniem, należy zgłosić w temacie ze zgłoszeniami fabularnymi.

Kliknij, aby wejść w automatyczny sklepik Mistrza Gry:
SKLEPIK MISTRZA GRY

Tanie rupiecie
Nazwa
Opis
Cena
Brzękadło
Odstrasza smoki. Może zadziałać na inne magiczne stworzenia, ale nie jest to pewne.
20 G
Grzebień kameleona
Magicznie zmienia fryzurę (również jej kolor) czarodzieja.
5 G
Kamień księżycowy
Noszony przy ciele uspokaja i wycisza.
10 G
Czekoladowa żaba
Czekoladowa żaba z kolekcjonerską kartą.
5 G
Kompas miotlarski
Magiczny przedmiot pozwalający zachować orientację w terenie.
5 G
Magiczna brzytwa
Perfekcyjne golenie, olśniewający wygląd.
5 G
Magiczny centymetr
Zmierzy wszystko, niezwykle dokładny.
15 G
Kometa
Przestarzały model miotły.
15 G
Magiczny namiot
Po rozłożeniu z zewnątrz niewielkich rozmiarów, w środku znacznie większy i zazwyczaj dobrze wyposażony.
30 G
Omnikulary
Czarodziejska lornetka, dostosowuje tempo obrazu.
10 G
Pasta Fleetwooda
Substancja do konserwacji miotły; daje +5 do akcji latania.
5 G
Przypominajka
Zmienia kolor na zielony, gdy o czymś zapomnisz.
15 G
Kociołek cynowy
Pospolity, tani kociołek.
10 G
Ujawniacz
Wygląda jak jaskrawoczerwona gumka do wycierania.
10 G
Złoto Leprokonusów
Fałszywe złoto, używane w półświatku.
5 G
Zestaw doktora Filibustera dla początkujących
Zimne fajerwerki.
15 G
Fasolki Bertiego Botta
3 fasolki o losowych smakach.
5 G
Szachy czarodziejów
Szachownica z pionami.
15 G
Magiczny zegarek/zegar
Czasomierz magiczny.
25 G
Kryształowa kula
Do wróżenia przyszłości.
20 G
Samopiszące pióro
Pisze i sprawdza samo.
10 G
Karty do gry
Zwyczajna talia kart lub specjalne karty do gry w Eksplodującego Durnia.
5 G
Gargulki
Zestaw kul do magicznej gry.
5 G
Niewidzialny atrament
Jedna fiolka niewidzialnego tuszu, który znika po użyciu.
5 G
Miotła rodzinna
Do 4 osób, nie nadaje się do sportu.
20 G
Wypukły kompas
Pokazuje emocje bliskiej osoby.
15 G
Smocza zapalniczka
Zieje ogniem, rozpala świece lub kominki.
10 G
Wieloklucz
Tajemniczy klucz pasujący tylko do zamków, które właściciel naprawdę chce otworzyć. Czasami działa, czasem wznieca alarm.
15 G
Zakręcony pucharek
Napełnia się najpopularniejszym napojem w okolicy.
15 G
Kłębuszek Niepokoju
Drży przy obecności wrogów.
20 G
Wybrana zakładka
Przenosi do najciekawszego rozdziału książki.
10 G

Towary ekskluzywne
Nazwa
Opis
Cena
Magiczny aparat fotograficzny
Pozwala wykonywać ruchome zdjęcia.
50 G
Magiczna maszyna do pisania
Samodzielnie zapisuje i poprawia tekst.
40 G
Magiczny gramofon
Odtwarza dźwięki z płyt, sterowanie głosem.
70 G
Lusterko dwukierunkowe
Umożliwia komunikację na odległość.
80 G
Spadająca Gwiazda
Najnowszy i najlepszy model miotły.
100 G
Woreczek ze skóry wsiąkiewki
Dostępny tylko dla właściciela.
60 G
Kuferek Gderliwego Goblina
Nigdy się nie gubi, komentuje zawartość.
50 G
Bliźniacze monety
Pokazują lokalizację drugiej.
80 G
Myślodsiewnia
Przechowuje i pokazuje wspomnienia.
50 G

Mroczne akcesoria
Nazwa
Opis
Cena
Kieszonkowy fałszoskop
Mały, szklany bączek, który po nakręceniu wydaje charakterystyczne dźwięki i świeci, jeśli w pobliżu znajdują się osoby wrogie wobec osoby, która nim zakręciła.
20 G
Czarna świeca
Przedmiot do przywołania duchów. 1 sztuka.
20 G
Monitor wrogów
Lustro, w odbiciu którego dostrzega się zbliżające się twarze wrogów. Im bliżej znajdują się wrogowie, tym wyraźniejsze można dostrzec ich postacie w zwierciadle.
70 G
Krwawe pióro
Narzędzie tortur. Zamiast prawdziwego atramentu wykorzystuje krew osoby, która używa pióra.
25 G
Peruwiański Proszek Natychmiastowej Ciemności
Wyrzucony w przestrzeń powoduje nieprzeniknioną ciemność (trwa dwie tury). 1 porcja.
15 G
Para szafek zniknięć
Zestaw dwóch magicznych szafek, które pozwalają na przemieszczanie się między nimi.
250 G
Zatruta świeca
Świeca, która wydziela toksyczne opary podczas spalania, wywołujące omdlenia i zabierające 30 punktów zdrowia.
150 G
Ostre łańcuchy
Do spętania człowieka lub stworzenia, bardzo mocne i odporne na zaklęcia. Wielokrotnego użytku.
80 G
Maska Upiora
Noszona na twarzy daje przerażające złudzenie optyczne (zmienia twarz na paskudną), idealna do zastraszania.
100 G
Czarne zwierciadło
Ukazuje najgłębsze lęki osoby, która w nie patrzy.
120 G
Popiół Spalonego Maga
Rzadki proszek, który po rozsypaniu ukazuje echa ostatnich czarów rzuconych w danym miejscu. 1 porcja.
30 G

Magiczna garderoba
Nazwa
Opis
Cena
Kajdanki monitorujące
Pozwalają monitorować zaklęcia rzucane przez uwięzionego w nich czarodzieja.
70 G
Rękawice ze smoczej skóry
Przydatne przy pracy z magicznymi stworzeniami i roślinami, zabezpieczają porządnie dłonie.
50 G
Rękawice ze skóry kameleona
Pozwalają na zmianę wyglądu dłoni na nieskazitelnie gładkie, schorowane, młode, przestarzałe lub nawet niewidzialne.
40 G
Żwawe rękawice
Sprawiają, że dłonie stają się bardziej żywe i zręczne (dają +10 do kradzieży).
60 G
Peleryna niewidka
Czyni schowanego w niej czarodzieja niewidzialnym. Można użyć trzy razy.
100 G
Ognioodporna bielizna
Wielokrotnego użytku. Chroni przed ogniem, pozwala przechodzić przez płomienie.
50 G
Ochronne gogle
Chronią oczy przed uszkodzeniami.
20 G
Kapelusz Plotkarski
Noszący słyszy szepty najnowszych plotek w promieniu 30 metrów. Jakość plotek bywa jednak czasami niezadowalająca.
50 G
Głuche buty
Tłumią dźwięki kroków, idealne do skradania.
40 G
Pajęczy Welon
Cienka siateczka zakładana na głowę, utrudnia rozpoznanie tożsamości właściciela. Wywołuje wokół noszącego aurę zaintrygowania.
80 G
Zakręcona Sznurówka
Wiąże się sama, ale potrafi związać też sąsiednie buty.
5 G

Narkotyki
Nazwa
Opis
Cena
Dymorośl
Suszone liście rzadkiej rośliny, hodowanej nielegalnie we wszystkich zakątkach czarodziejskiej Europy i Ameryki, o lekko słodkawym zapachu, zazwyczaj palone w fajkach lub zwijane w pergaminowe rulony, rzadziej – dodawane bezpośrednio do żywności (potraw, deserów itp.). 1 porcja.
10 G
Mroczniki
Małe, czarne grzyby rosnące w cienistych lasach Wielkiej Brytanii, wywołujące wizje i poczucie oderwania od rzeczywistości. Mroczniki należy wysuszyć i zmielić, a następnie wymieszać z dowolną cieczą o neutralnym działaniu, na końcu gotując w kociołku przez kilka minut. Można również dodać je do jedzenia lub przyrządzić z nich wywar. 1 porcja.
15 G
Lunacyna
Magiczna esencja pozyskiwana z księżycowej rosy, spożywana w formie kropli podawanych bezpośrednio na język lub na skórę, powodująca intensywne halucynacje. 1 porcja.
15 G
Zmorwik
Biały proszek o lekko brązowym odcieniu, powstały głównie ze sproszkowanej skóry bazyliszka i wyciągu z nasion rosnącego głównie w Kazachstanie nieśmiertelnika, dający uczucie euforii i głębokiego odrętwienia. Proszek można przyjmować w różnorodnej formie – począwszy od inhalacji oparów powstających przy jego podgrzewaniu, przez bezpośrednie wciąganie do nosa, skończywszy na podaniu substancji dożylnie. 1 porcja.
20 G
Błyskot
Srebrzysty proszek o nieco opalizującej barwie, w głównej mierze powstały z wyciągu z rosnącego w Ameryce Południowej kwiatu błyskoskrzydła, który wciągany do nosa zwiększa czujność i pobudza magiczną moc. Niekiedy bywa również wcierany w dziąsła. 1 porcja.
35 G
Iskroń
Perłowy eliksir o musującym smaku (niekiedy dostępny też w formie jeszcze nierozpuszczonych, nieregularnych kryształków), wywołujący silne poczucie euforii i więzi z otoczeniem. 1 porcja.
25 G

Naukowy bełkot
Nazwa
Opis
Cena
Płynna mapa
Rozlewana na powierzchni ukazuje dany obszar.
70 G
Złoty kociołek
Chroni przed wybuchem.
80 G
Lunaskop
Drewniany lub metalowy przyrząd służący do badania faz księżyca oraz ułatwiania sporządzania wykresów z tym związanych (daje +10 do rzutów na astronomię).
80 G
Podręcznik Runy dla zaawansowanych
Daje +10 do rzutów na starożytne runy.
80 G
Podręcznik Tysiąc magicznych ziół i grzybów
Daje +10 do rzutów na zielarstwo.
80 G
Podręcznik Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć
Daje +10 do rzutów na ONMS.
80 G
Podręcznik Dzieje magii
Daje +10 do rzutów na historię magii.
80 G
Zestaw komponentów I
1 zestaw.
10 G
Zestaw komponentów II
1 zestaw.
20 G
Zestaw komponentów III
1 zestaw.
30 G
Zestaw komponentów IV
1 zestaw.
40 G
Zestaw komponentów V
1 zestaw.
50 G

Żywe i ożywione
Nazwa
Opis
Cena
Kuguchar
Stworzenie podobne do perskiego kota. Posiada jednak lwi ogon zakończony pędzelkiem i duże, sterczące uszy.
15 G
Niuchacz
Stworzenie przypominające krzyżówkę kreta i dziobaka. Są poszukiwaczami złota. Potrafią wywęszyć i wyczuć drogocenności.
10 G
Psidwak
Stworzenie przypominające psa rasy Jack Russell o białym umaszczeniu z czarnymi lub rudymi łatami (szczególnie na ogonie i głowie).
15 G
Aetonan
Skrzydlaty koń o maści kasztanowatej. Potężne szaro-białe, pierzaste skrzydła potrafią wznieść to masywne stworzenie w powietrze.
200 G
Pufek
Pigmejski lub tarantowaty. Okrągłe, malutkie stworzenie posiadające futerko w kremowo-szarym lub kremowo-żółtym odcieniu. Jest delikatne i miękkie.
5 G
Nieśmiałek
Malutkie stworzenie, przypomina młody pęd lub drzewko delikatnie pokryte korą. Posiadają długie, spiczaste palce, ostre zęby i parę brązowych lub czarnych oczu.
10 G
Wozak
Stworzenie przypomina przerośniętą fretkę i poza rozmiarem fizycznie nie różni się od niej niczym. Potrafi mówić, a słowa, które wypowiada, są zawsze obraźliwe; nierzadko wygłasza paskudne przekleństwa i znieważa swoich słuchaczy.
20 G
Wsiąkiewka
Srebrno-zielona jaszczurka. Niezwykłą umiejętnością wsiąkiewki jest możliwość kurczenia się w dowolnym momencie do naprawdę niewielkiego rozmiaru, przez co pozostaje niezauważona.
30 G
Skrzat domowy
Magiczne stworzenie żyjące po to, by służyć swojemu panu.
200 G
Sowa pocztowa
Sowa dowolnego gatunku (pierwsza sowa jest darmowa na start). Dostarcza listy i drobne paczki.
10 G
Magiczna ropucha
Magiczna ropucha dowolnego gatunku.
15 G
Kot/ropucha/szczur (niemagiczne)
Wybrane zwierzę niemagiczne spośród wskazanych.
5 G
Pies (niemagiczny)
Niemagiczny pies dowolnej rasy.
10 G
Inne magiczne stworzenie
Wybór zwierzęcia wymaga uzgodnienia z MG.
(G) ustala MG
Fruwokwiat
Specyficzna roślina, której pędy przypominają nieustannie kołyszące się wąsy. Często wykorzystywana jako ozdoba wnętrza.
15 G
Plangentinka (sadzonka)
Krzew lub niewielkie drzewo owocowe. Jego liście wydają miłe dla ucha, kojące dźwięki przypominające nucenie. Sadzone chętnie przez czarodziejów jako roślina ozdobna lub sadownicza.
25 G
Samosterowalna śliwa (sadzonka)
Wieloletni krzew, który naturalnie rośnie oplatając pnie innych roślin, po czym zwisa z nich gałęziami w dół. Stosowany jako roślina sadownicza lub częściej jako roślina ozdobna.
25 G
Inna magiczna roślina
Wybór rośliny wymaga uzgodnienia z MG.
(G) ustala MG

Inne
Nazwa
Opis
Cena
Pomoc domowa
Stały koszt na każdy rozdział fabularny.
25 G
Giełda
Wysokość inwestycji zależna od decyzji gracza.
10-500 G
Stworzenie, zakup lub rozbudowanie lokacji
Cena zależna od charakteru inwestycji; przy jego określaniu skorzystaj z wzoru umieszczonego w temacie z Finansami.
(G) ustala MG
Punkt ścieżki mistrzostwa (PM)
Umożliwia rozwój ścieżek mistrzostwa.
20 XP
Punkt potencjału (PP)
Umożliwia rozwój potencjałów magicznych i fizycznych.
100 XP
Dodatkowa umiejętność specjalna
Poszerzenie wskazanego limitu.
200 XP
Przetopienie XP na G
Możliwość wymiany posiadanych punktów XP na G po stałym kursie, wynoszącym: 1 XP = 3 G. Wysokość wymiany zależna od decyzji gracza.
1 XP = 3 G
Dodatkowy dom/mieszkanie/posiadłość
Cena zależna od charakteru inwestycji.
100-500G (ustala MG)
    Odpowiedz
Starszy wątek | Nowszy wątek
Wątek zamknięty 


Skocz do:

Aktualny czas: 11-17-2025, 12:10 Polskie tłumaczenie © 2007-2025 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2025 MyBB Group.