• Witaj nieznajomy! Logowanie Rejestracja
    Zaloguj się
    Login:
    Hasło:
    Nie pamiętam hasła
     
    × Obserwowane
    • Brak :(
    Avatar użytkownika

Serpens > Rozgrywka > Mechanika forum > Umiejętności specjalne > Teleportacja łączna
Wątek zamknięty 
Odpowiedz
Odpowiedz
#1
Serpens
Konta Specjalne
Magia to potęga
Wiek
999
Zawód
twórca
Genetyka
Czystość krwi
czarodziej
mugol
Sakiewka
Stan cywilny
bezdenna
wdowiec
Uroki
Czarna Magia
0
0
OPCM
Transmutacja
0
0
Magia Lecznicza
Eliksiry
0
0
Siła
Wyt.
Szybkość
0
0
0
Brak karty postaci
06-15-2025, 18:15

Teleportacja łączna

Teleportacja łączna jest zaawansowanym rodzajem pierwotnej teleportacji. Pozwala przetransportować przez wprawionego w tej metodzie czarodzieja inną osobę (lub osoby), która takiej zdolności nie posiada lub nie dysponuje właściwymi uprawnieniami. W tym celu teleportujące się osoby powinny trzymać się za ręce. Możliwe jest także pochwycenie osoby i teleportowanie jej wbrew jej woli.

Teleportacja łączna jest zdolnością specjalną, do której dostęp postać uzyskuje po mechanicznym jej wykupieniu i przy uzasadnieniu fabularnym (można wybrać zdolność na etapie tworzenia karty postaci). Każda postać, która zdobywa zdolność w trakcie trwania fabuły (nie z poziomu karty postaci) zawsze zaczyna z pierwszym jej poziomem (bazowym), ale może ją rozwijać, jeśli będzie regularnie ją wykorzystywała w rozgrywkach.

Teleportacja łączna wymaga ukończenia specjalistycznego kursu w Ministerstwie Magii, który kończy się egzaminem i uzyskaniem licencji, ale podobnie jak w przypadku pojedynczej również praktykowana jest bez tych uprawnień. Należy mieć jednak na uwadze, że pozostaje sztuką o wiele trudniejszą od zwykłej teleportacji i korzystać z niej będą mogli wyłącznie wprawieni czarodzieje.
Można teleportować maksymalnie dwie dodatkowe osoby.

Postać, która w swojej karcie zaznaczyła “tak” przy zdolności teleportacji i posiada zdolność teleportacji łącznej, nie wykonuje rzutu kością na samą teleportację, ale podczas teleportowania się każdy uczestnik teleportacji rzuca kością k10, by oszacować, czy doszło do rozszczepienia.

Obszar
Wynik rzutu na kości*
Domostwo/gospodarstwo
brak
Wioska/miasto
1
Hrabstwo
1-2
Kraj
1-3
Kontynent
1-5
Inny kontynent
niezalecane, wymagane powiadomienie MG

*brak licencji zwiększa ilość aktywnych wartości na kości o 1.

Wylosowanie aktywnego oczka na kości wymaga uwzględnienia skutków ubocznych w postaci rozszczepienia - im większy obszar tym obrażenia winny być bardziej dotkliwe. W wątkach prowadzonych przez Mistrza Gry to on określa szczegółowe konsekwencje wyrzuconej kości. W przypadku teleportacji w warunkach zagrażających życiu ilość aktywnych kości zwiększa się o dwa w każdym przedziale. W przypadku teleportacji osoby wbrew jej woli ryzyko rozszczepienia zwiększa się dodatkowo o 1 oczko u wszystkich uczestników podróży.

Poziomy umiejętności


Każdy wyższy poziom z poniższej tabeli zawiera w sobie profity uzyskiwane przy niższych poziomach.

Poziom
konsekwencje
I
Możliwość teleportowania się łącznie z bazowo maksymalnie dwoma osobami - również wbrew ich woli.
II
Przy rzucie na rozszczepienie dla obszaru kraju lub dalszego ilość aktywnych oczek na kości rozszczepienia k10 u uczestników (nie u osoby wiodącej) zmniejsza się o 1 oczko, jeśli podróż odbywa się zgodnie z ich wolą.
III
W przypadku rozszczepienia następuje redukcja obrażeń o połowę u wszystkich uczestników teleportacji.
IV
Możliwość teleportowania się z jedną dodatkową osobą - czyli bazowo maksymalnie trzy osoby.
V
Zmniejszenie aktywnej ilości kości rozszczepienia u osoby wiodącej o 1 oczko niezależnie od obszaru podróży.
    Odpowiedz
Starszy wątek | Nowszy wątek
Wątek zamknięty 


Skocz do:

Aktualny czas: 11-17-2025, 14:20 Polskie tłumaczenie © 2007-2025 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2025 MyBB Group.