• Witaj nieznajomy! Logowanie Rejestracja
    Zaloguj się
    Login:
    Hasło:
    Nie pamiętam hasła
     
    × Obserwowane
    • Brak :(
    Avatar użytkownika

Serpens > Organizacja > Akta postaci > Tworzenie kart postaci > Karta postaci niemagicznej
Wątek zamknięty 
Odpowiedz
Odpowiedz
#1
Serpens
Konta Specjalne
Magia to potęga
Wiek
999
Zawód
twórca
Genetyka
Czystość krwi
czarodziej
mugol
Sakiewka
Stan cywilny
bezdenna
wdowiec
Uroki
Czarna Magia
0
0
OPCM
Transmutacja
0
0
Magia Lecznicza
Eliksiry
0
0
Siła
Wyt.
Szybkość
0
0
0
Brak karty postaci
07-30-2025, 20:49

Karta postaci niemagicznej

Na forum istnieje możliwość stworzenia postaci pozbawionej zdolności czarodziejskich - mugola. Z oczywistych względów postać ta nie będzie miała możliwości wybrania punktów potencjałów magicznych oraz magicznych ścieżek mistrzostwa, ale wciąż może przygotować mechaniczną część karty postaci, wykorzystując zdolności i wiedzę z obszarów mugolskich/neutralnych. Należy mieć jednak na uwadze, że na forum grupą wiodącą pozostają postacie czarodziejów i z tego względu mechaniczna propozycja dla postaci niemagicznych pozostanie w formie mniej rozbudowanej.

Postać niemagiczna korzysta z karty postaci dedykowanej dla czarodziejów, ale nie wypełnia pól dotyczących czarodziejów, np. różdżka czy teleportacja.

Mechaniczna część karty

Klasa postaci

Postać niemagiczna wybiera klasę mieszaną. Zgodnie z tą klasą do rozdysponowania jest 270 PM i 60 PP, ale postać niemagiczna może wykorzystać tylko 30 PP na start. 

Punkty potencjału

Postać niemagiczna może rozłożyć PP wyłącznie między siłę, szybkość i wytrzymałość.

Ścieżki mistrzostwa

Dobór zdolności na ścieżkach opiera się na wzorowaniu się na istniejących ścieżkach mistrzostwa dla czarodziejów oraz na korzystaniu z tych ścieżek, które pozostają w oczywisty sposób dopasowane dla obu typów postaci.

Ścieżki podstawowe:
Wszystkie podstawowe ścieżki, które nie prezentują wiedzy lub umiejętności ściśle dotyczących magii postać niemagiczna może umieścić w swojej karcie postaci bez zmian, np.polityka i prawo, przetrwanie.
Pozostałe ścieżki podstawowe, które odnoszą się do konkretnych magicznych dziedzin postać może uznać za warianty niemagiczne, np. niemagiczne zwierzęta zamiast magicznych stworzeń, historia i kultura mugoli zamiast historii i kultury magicznej.
Wyjątkiem od powyższego jest ścieżka Mugoloznastwo, która jest niedostępna dla postaci niemagicznych - rozszerzoną wiedzę z tego obszaru postać przedstawia dzięki innym ścieżkom.
Ścieżki specjalne:
Ścieżki specjalne (z wyłączeniem Magicznej umiejętności) pozostają otwarte dla postaci niemagicznej oprócz wszelkich zdolności, które związane są ze światem czarodziejów, np. wytwórstwo świstoklików, latanie na miotle. Te ścieżki pozwalają także na swobodny wybór dziedzin np. artystycznych czy rzemieślniczych pod potrzeby postaci niemagicznej.

    Odpowiedz
Starszy wątek | Nowszy wątek
Wątek zamknięty 


Skocz do:

Aktualny czas: 11-17-2025, 12:13 Polskie tłumaczenie © 2007-2025 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2025 MyBB Group.